Tennis, BBQ, vinterpäls

Vaknade upp, strålande sol. Hoppas så att det håller i sig.
Varje gång jag drar på mig shortsen så chokas jag senare på dagen av hur
orakade mina ben är, vidigt.
Dags att hålla efter så inte vinterpälsen vågar sig fram.

Idag är det tennis, oj så mycket tennis!
Jag har funderat på detta hela morgonen och ja, jag vill att söderling vinner.
Låter inte så konstigt men ack så tråkigt det skulle bli om han förlorade.

BBQ fest idag, lite att fixa med det.
Jag är kass på sj'älva grillningsmomentet så har lämnat det år Elin.
Jag får helt enkelt hitta en annan uppgift.

Inatt var det någo Aleks, som började skicka sms...Skumt
Vad är det för månniska från Borås som jag skulle ha gett mitt nr till?
Nej jag tror inte på det.'

I alla fall är min gröt klar nu, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback