Dramaqueen?!

Draman till höger och till vänster.
ibland är man i mitten, vid sidan eller en myntare.
I Halmstad var det en jävla massa draman hela tiden och jag belv så
sjukt trött på det.
Här är det tyvärr densamma.
Jag har varit med om ett par stycken och får sådan panik varje gång.
Numera så håller jag mig på min sida utav spelplanen.
kan man minimera risken att hamna i draman?
Jag vill i så fall bli proffs på det.
har kommit en bit på väg, gå och lägga sig tidigt och läs en bok heter den taktiken.
Jag och Viktor tänkte annars att vi kunde upp ett drama där praktikant Axel blir vår tredje part.
Eller så har jag en relaation med Danne där vi bara bråkar och har försoningssex med Viktor..
Ja tänk så många draman man hade kunnat hinna med.
jag har ju redan varit insatt i del värdelösa piss draman som jag ska deleta nu hade jag tänkt.

Har vuxit ur mina byxor på jobbet kom jag fram till idag..
Ser ut som om jag har en snopp när jag går och det är ingen höjdare!
Vem vill vara "dicken" liksom!?

På onsdag ska vi (Clara, Viktor, Krille och jag) provköra Rossignols skidor för
nästa år. Jag är stor spekulant på en sp4 från just rossignol.
Man har ju en del framtida planer på skidor som kanske snart blir officiella.
Hyrde ut skidor till Anja Persson igår en standard skida, tyvärr var det fel Anja... haha

Nej dusch och bok som gäller nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback