För mycket tid att tänka...

Då är man med en rak höger tillbaka till det vanliga livet.
Det var med en klump i magen jag kom tillbaka och det tar nog ett tag att smälta det.
Tjejerna hade en riktig tjejkväll igår, shit vad jag saknar det.
Tänk att få vara bitter och vedevärdig med er!

Låg och funderade sådär onödigt mycket igår när jag skulle sova.
Funderade på skillnade på mig som person här och hemma.
hur jag hemma skiter i allt och inte tar någon skit (citat grynet)
och medans jag här tar allt och låter folk trampa på en.
Jag är helt enkelt inte jag.
jag vill ha tillbaka mitt gamla jag som jag trivs allra bäst med!

Funderade på tålamod också..
Tålamod är något vi föds utan.
Något vi får lära oss under vår uppväxt oxh använda oss av som vuxna.
Mitt arbete på förskolor har gjort att mitt tålamod har vuxit väldigt mycket.
Det jag nu funderat på är, kan man få för mycket tålamod?

Det jag också funderade på vad motsattsen till en "vinn, vinn situation är"

Alltså sjukt mycket funderingar just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback