Liten rapport från Fixgården, Sälen

Nej inte nu igen var min första tanke när jag till slut vaknade idag.
Det är dags att ha ont i halsen och bobbor i näsan.
Men det är väl sådant man bara får ta helt enkelt.

Igår var en ganska tung dag på jobbet, precis som vanligt har man bara sig
själv att skylla.
Men det var på något sätt ändå värt det.
Efter jobbet igår åkte vi till tandådalen där det va Oxborn session.
Det var riktigt grymt att se, dem har ju ganska sjuka skills dem där grabbarna.
Den enda som jag kände igen var Kevin bäsckström från Ulricehamn.

Efter det var det hem och stressa iväg till Fjällis för själva festen.
Jag var lite ur gängorna redan sedan kvällen innan men jag hade skoj med matilda ändå.
Träffade på Jack, dags för ny lektion snart.
Pratade med Andreas om en ny säsong nästa år, vem vet!?

Nu ska jag strax laga lite mat och sen iväg och jobba.
Ser fortfarande ut som jag krockat med en vägg eller något men det ordanr upp sig
efter några timmars sömn till.
Personalsöndag idag men jag håller mig hemma, skönast så!

Håller på och kollar tåg för hemresan, flyg till schweiz och mycket mera, det är en del som ska planeras.
Speciellt dagarna i Halmstad också, ska klippa mig hos Theres när jag ändå är nere.
Något jag kan lova är att det blir ingen fortsättning på lugg historien.
"luggarn" har helt enkelt fåt nogg.

Time to dance!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG JOLINE!!! Längtar till maj då vi ses:D

2009-03-25 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback