Rapport non stop!

En ganska skoj kväll igår, eller nej en väldigt rolig kväll.
Jag, Danne, Matilda och Dansken var det som efter många turer stapplade oss ut.
Jag har fått tillbaka mitt Hc-kort, bra att ha!

Idag har jag haft halvdag så vi ska runt och testa lite pjäxor.
Håller på att ladda för rödalinen i tandådalen på torsdag, jag krille och freddan
är det som ska dit och jobba på tekniken.

Snart börjar slutspelet i handbollen och först är det lindesberg som står för motståndet.
Ahk förlorade mot dem borta på annandagen men jag håller tummarna för att det ska
gå bättre denna gången.
Det går ju bra även för grabbarna i Halmstad hockey, kanske blir det ettan, vem vet?

Snart kommer syrran, längtar jätte mycket!!
Lite drygt en vecka kvar och det ska bli så skoj att få träffa dem.
Såg att dem hade varit på tjugofemårsfest med åttiotalstema, nog så snygga var dem!

Första helgen i maj kommer jag till Halmstad, då styr vi upp någonting och har lite skoj tycker jag.
Nej nu ska jag hoppa ur mjukisarna, hej då!

Kan inte sluta lyssna på en låt just nu, sök på youtube på "steves sweet dreams" grym låt!!

http://www.youtube.com/watch?v=CfhTrRRQjNs

Kommentarer
Postat av: syrran

Vi längtar oxå, som tusan!!!! :)

Jag har fört över pengar för stugan nu.

Blir nog en riktig taikonresa, vi åker alla i vår bil :))

Hörs till veckan!

Pussokram

2009-03-19 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback