Vaginahöjd?

 Hade världens bästa helg!
Precis vad jag längtat efter, mys med syrran med familj och per och sara!

När jag och syrran var i Tandådalen i lördags och åkte stod där ett gäng killar jämnt
vår bil och pratade.
"var det vaginahöjd eller" säger en av killarna.
Vad är det för höjd?
Diffar inte den ganska mycket?
Det är väl ändå ganska inviduellt eller?
Det kanske finns så kallad medel höjd...?
Vad mäter man då i vaginahöjd, hur hörgt man hoppar eller hur stor man har blivit?

Idag är det tisdag vilket jag tror dem flesta av er vet.
Jag är ledig, har halvdag imorgon.
Hade tänkt åka i kläppen idag men blev inget med det.
Har åkt lite jr park men danne och Matilda istället.

Man är ju inne på sluttampen på säsongen nu och det känns bra.
Man kommer ju sakna snön, folket och stämmningen men lika mycket så finns
det andra saker som jag inte kommer sakna för fem öre.

i söndags vad vi på lilndvallens wärdshus på någon club Ibiza grej.
Riktigt bra musik och en grym fotbollsmatch i slutet.
tyvärr satte jag en glasbit rätt igenom skon och upp i foten, det gör lite ont.

Har snöat en del dem senaste dagarna, vilket är mycket bra men i veckan ska det bli åtta plus.
det är ganska mycket!

Nu ska jag laga lunch, gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback