En dag i Luzern, rockigt

Hej mina vänner!
Nu är mobilen igång igen, äntligen.
Har varit i Luzern och strosat omkring på min lediga tid,en väldigt mysig stad.
Har köpt vaselin till mina sår, hon på apoteket sa "oj oj vill du ha ett bandage", nej det tycker jag faktiskt
var lite sent.
Har klippt gräset och planerar för vad vi ska göra med trädgården, ser ganska hemskt ut.
Jag och Elin är ju inte brudarna med världensgrönastefingrar men vi ska göra så gott vi kan.
Tyvärr åker ju Elin snart, men ska ju självklart bli skönt för henne att komma hem lite.

Är ganska mycket Indier som undrar vart min familj är och hur dem kan vara hemma i sverige.^
Dem frågar också vad vi har för familjeföretag, mamma arbetsterapeut och pappa jobbar volvo!
Det är väldigt ovanligt att man lämnar sin familj i Indien, männen bor ju med sina föräldrar och far föräldrar tills dem stämplar ut...
Jag älskar mina föräldrar men inte sjutton tänker jag bo med dem hela livet..

Alla delägare i hotellet är här nu på möte, riktigt skoj att träffa alla.
En av killarna har jobbat som marknadsföringsstrateg, det är en bra grabb att ha i gänget!

Nu ska jag ut och kratta har jag tänkt, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback