Familjen mys!

Nu är jag tillbka hemma hos mor och far igen.
Har varit och hälsat på min kära syster med familj.
Har tillbringat mycket tid med Neo och det har varit jätte skoj.
Han har vuxit en del sedan jag såg honom i Sälen och det var ju inte så länge sedan.
Så skönt att sitta och prata av sig med syrran också.
Glad att jag har denna underbara lilla familj så nära här hemma.
Fick världens goaste puss av Neo när jag skulle åka :)

Nu är jag hemma och möter packningen igen.
Lite kvar att tvätta har jag sen ska det bara slut putsas lite.
Fick precis ett mail av en utav cheferna på hotellet, dem har inga gäster under helgen så dem kanske inte ens
är där när jag kommer men då skulle jag bara göra mig hemmastad i ett rum på fjärde våningen, chill.

På fredag ska jag och mamma och pappa ha lite myskväll, ska bara komma på något vi kan äta.
Tror inte dem är något större fan av pulvermos så har någon ett förslag så!?

Nu ska jag ta en dusch och sen slänga mig i soffan, hörs!

SJUKT BRA LÅT! Rekomenderar verkligen er att lyssna på den (bra låt att sjunga till i bilen)

http://www.youtube.com/watch?v=76r1PsmDYJY&feature=related

Kommentarer
Postat av: syrran

Du är alltid välkommen hos oss!!!

Tips på mat: Gör sånna där pizzor som vi gjorde i Sälen, köp lite olika ostar o annat så kan man lägga på vad man vill...

Pöss på dej!

2009-05-07 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback