Första vandringen

Idag har jag och Elin varit ute och vandrat.
Vi var ute i tre timmar lite drygt.
Till en början var det riktigt tungt men sen kom man in i andra andingen och det gick fint¨.
Vi kom upp till 1587 m höjd.
Ikväll har jag lagat mat, jo du potatismos och fiskpinnar!
Nu ska vi kolla på film.

Imorgon ska vi viga dagen åt trädgårdsarbete, ska bli skoj!!
Sen på söndagen är det städning för hela pengen så vi kan vara ledig lite i veckan sen.

Mamma hade skickat ett mail med bilder och berättat hur Simons student var.
Simon fick ett stipendium av stadium, stolt jag är!
Pimp med guldig studentmössa.
En sa till mig här om dagen "jag tror du saknar din familj väldigt mycket" jag svarade då "saknar, jo det gör jag men inte så jag har hemlängtan, saken är bara den att jag älskar dem väldigt mycket"

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback