Fredag, eller?

Nu har jag lagt upp lite bilder på fejjan från min första vecka.
Ni får dock ett litet smakprov här.
Marianne och eller någon i familjen molin, läser ni detta så har jag ingen mail till er...
Idag har jag jobbat hela dagen, slutar fem, ska nog ta en cykeltur eller en tur på longboarden.
Lyckades riktigt bra igår, har ju lärt mig bromsa nu.

Annars har det inte hänt mycket här...
Min mobil är fortfarande ur funk.
Funderar på vad jag ska göra med den.
Funderar också väldigt mycket på hösten och vintern, vad ska man göra.

Här är i alla fall några bilder, ska gå och se om jag hittar något jobb att ta tag i.
Har tyvärr inte orkat vända på mina bilder...

Lyssna gärna på Toffes nya låt, riktigt bra!

http://www.youtube.com/watch?v=m-qcXOhODjU&feature=channel_page






Kommentarer
Postat av: therese

fina bilder på facebook måste jag säga! mamma har [email protected] :))

ha're gött. kram

2009-05-23 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback