Hej då, hörs i Engelberg

Nu så ska jag bara skriva här lite snabbt.
vill inte missa en minut i soffan med mor och far ikväll.
Vi har innan ätit italienska-turbopizzor, grymt gott!

Är riktigt ladda, nervös, pirrig och ett riktigit energiknippe just nu.
Har försökt nå en del av er idag, er jag inte har fått tag i hoppas jag att ni ta hand om er ändå.
Jag är så jäkla glad för det här nu!
Nu ska jag göra ännu en säsong och om den är hälften så bra som i sälen så är jag nöjd.
Klart att det säkert inte finns någon kille som David, men det tror jag inte finns någonstans.
Han är bara gjord i en upplaga!

Kommer sakna er och jag vill att ni tar hand om er.
Jag är egentligen inte så långt bort.
Kommer som sagt lägga upp mitt nya nummer här på bloggen sen.
Lyfter 06.35, mellan landar i Kastrup och är framme i Zurich 11,35.
Sedan ska jag åka två timmar tåg till Engelberg.

Shit, ah.. Ta hand om er så hörs vi!
Nu ska jag äta Polly och jäsa!

Puss och kram





Ps. Hejjja AHK!!!! (glöm inte kolla matchen, 19.00)


Ps. (Igen) Vilken kass jävla hockey match!
För nervös för att gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback