hmm... vad ska man egentligen säga?

Igår kväll v ar det ett jäkla liv, dagsi liv typ allt oväsen bestod av gastande indier.
Idag ville dem ha frukort klockan sex... Jo trots att vi var ute en sväng så var jag uppe
och fixade frukost till klockan sex.
Johan sa idag att det finns väl inget bättre än att en dagisfröken tar han om dem.
Den 30 maj ska jag annordna liten grillfest här på ski lodge, vi ska bjuda in alla trevliga vi
träffar, tror detta kan bli skoj.

Något vi just nu har lite problem med här på skilodge är släktskapet till varann.
Jag och Johan verkar tydligen vara syskon, Ursula är min mamma (egentligen johans fästmö)
Elin är Johans föstmö samtidigt som jag och Elin är tvillingsystrar.
Förstår inte att alla indier tror att vi är släkt eller ihop på något vis.
Kan man inte bara jobba tillsammans?

Mitt sår går det inge bra med, har börjat bli äkligt.
Min armbåge och knä är fortfarande svullet, jag ser ut som en slagen jäkel.

Idag ahr det varit jätte varmt här, nu åskar det, tack och lov får man säga.
Imorgon är jag ledig till klockan fem, ska ut och cykla då tänkte jag.
Har fått början till cykelbränna, VILL INTE HA DET!

Imorgon ska jag förhoppningsvis fixa min mobil, så ni vet :)

Dags för dusch!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej Joline!

förstår att det är besvärligtnär mobileninte fungerar. Om vi inte når Dig på telefon idag så hörs vi en annan kväll. Sköt om Dig. Är såret äckligt så tvätta det med tvål och vatten (Såpa finns väl inte)

Puss och kram från mamma.

P.S: Du får vara rädd om dig. Du är ju nere för att jobba. Om Du skadar Dig kanske Du inte kan vara kvar.

2009-05-24 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback