Ja, nej, ja nja, okej då!

Tar en paus mitt i gräsklippningen, har gäster på soldäcket.
Har vilat och kollat på girot i eftermiddag.
Ikväll ser det ut som vi ska göra ett nytt försök och våga oss ut igen.
Sist vart vi ju inte jätte populära.
Jag ska försöka klä mig så jag slipper sneda blickar (som jag fick sist)
Rosa chinos ikväll tror jag.
Det med kläder är väldigt svårt, många här klär sig som man gjorde när man var femton
så frågan är hur långt man vågar gå för att passa in.
Jazzbyxor igen kanske?

Imorgon hoppas jag hinna med en runda på longboard igen är ju så sjuk skoj.
Idag är det väldigt varmt här,håller på att smälta bort!
Mitt rum som ligger på fjärdevåningen blir gärna som en bastu.
Ja kan man inte få det hett pa andra sätt så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback