La familia "pain in the ass"

Vilken jävla dag jag har haft, ja det är faktiskt sant.
Började med att dem äldr i gruppen "pain in the ass" hade beställt frukost klockan sju,
dem kom aldrig utan först vid kvart över åtta kommer en annan familj som beställt frukost till halv åtta.
Alltså, jag hade kunnat sova en timme längre.
Vid frukosten är det som vanligt, ett jävla liv.
Man äter på 52 tallrikar, gapar om "hot milk" hela tiden och använder gafflar, skedar och knivar från alla dem olika borden.
Man byter skedar i syltburkarna och använder osthyveln till att hugga i osten.
Efter att man lämnat stället för en kort liten utflykt (jag hinner bara städa rummen) så kommer man tillbaka.
Dem frågar om det är okej att en person äter lunch, mycket tveksamt säger jag okej.
Sen ska två personer äta, okej två tallrikar och två uppsättningar bestik säger jag efterosm jag precis gjort klart diskmaskinen.
Det hela slutar med att jag är sjukt arg och sur, dem gapar om varmt och kallt vatten, skålar, tider som maten ska in och ut i micron osv... FY FAN!
Man kan faktiskt vara ärlig och man kan be snällt....
Imorgon åker dem, tack och lov!!

Oförskämda, ja det är precis vad familjen "pain in the ass" är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback