Lite jidder

Hej.
Sitter här i receptionen efter en ganska stressig morgon,
Vi har haft 55 indier som bara sov över natten, så på morgonen skulle alla upp och
äta och duscha samtidigt.
Idag jobbar vi hela dagen, blir lite städning osv.
Ikväll ska vi grilla eller något liknande med den enda familjen som bor här nu.

Igår kväll satt jag och Elin och testade lite drinkar, sen gick vi till Eden som är en bar.
Vi var hemma tidigt i brist på drag ute och samtidigt som vi skulle upp strax innan sex idag.
Annars händer inte så mycket här...
Har haft lite ont i nacken men det blir ju gärna en ond cirkel.

Hoppas åka lite skidor näste vecka, är riktigt sugen!

Kanske skriver lite mer senare.. Något speciellt som händer hemma?

Nu är jag här igen.. Händer väldigt lite, är en sjukt tjock dimma ute.
Vi är lite sugna på att kolla på film, jag är sugen på godis!
Trevlig helg mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback