Så där sista dagen hemma på 5 månader

Tänkte blogga två gånger sådär sista dagen hemma.

Har börjat dagen med att kära mamma till jobbet.
Sen klockan halv tio var jag bjuden till dagiset "ängen" för lite fika.
Var hur mysigt som helst!
Det är ett underbart arbetsklimat där och man märker att dem verkligen har roligt på jobbet.
Vilka goa kramar jag fick!
Jag har lovat att skicka kort och brev så det ska jag verkligen se till att göra.

Nu ska jag packa lite till, låter som om jag inte gör något annat.
Kom på att jag kanske behöver ett par tunna täckbyxor utöver skidbyxorna när jag vandrar.
Snart är jag i alla fall klar.
Ska ringa lite rundor till mina vänner coh säga hej då också.

Hade myskväll med mamma igår, vi var nog ganska trött båda två.
Ikväll är det sista kvällen med mor och far.
Ska passa på att ta en sista promenad innan jag åker också.
Våren är så mycket finare än sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback