Vilken dag!!!

Shit vilken dag vi har haft idag!
Vaknade prick klockan nio, gick ner och åt frukost med Elin.
Sen gjorde vi en sallad och värmde lite te som vi la i ryggan och begav oss till backen.

Fin åkning i både offpisten och pisten, vi hoppade lite och det var skoj, får göra det mer i veckan.
Jag provade ett par Völkel lite hårdare puderskida som jag inte riktigt tyckte om, fick jobba som ett djur!
Ska testa något annat imorgon,
Igår åkte jag på Völkel racetiger som inte alls är tokig, men jäklr vad man får jobba!!
Träffade lite trevligt folk i backen, alltid nice.

Nu har vi ätit och druckit lite på soldäcket, dags för en powernap och sen lite städning.
Har varit strålande sol hela dagen så man har fått lite bränna, inte samma bränna som er där hemma kanske...

Igår kväll var vi och spelade tennis i sporthallen, riktigt skoj men jag är inte så jäkla grym.
Fyra bollar fick vi över nätet och in på badmintonbanan, PINSAMT!
Bra träning var det i alla fall.

Ja det är det som händer här i alla fall....
Hoppas allt är bra med er där hemma, kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback