50 taggare, de kan!

Nu är jag tillbaka hemma i Remmene efter en helg i Ulricehamn.
Det har varit både trevligt och mysigt.
På fredagen gjorde vi inte speciellt mycket.
På lördagen gick jag och mamma på stan, fikade lite.'
Sprang på lite cyklister.
Jag och mamma var vid Lassalycka och motionerade.
På kvällen var det god mat hemma i lägenheten med mor coh fars vänner coh
sen gick vi och dansade till ett coverband.

Jag blev nästan nertackad direkt av en kille i skinnväst
som trodde att han hade kört hem mig från ett evenemang
som heter "mösamarschen" men nej det var inte jag.

Det är inte varje dag man dansar med pappa och ibland hade vi lite
coola moves.
Vid två tiden var vi hemma i alla fall.

Imorses var det morgonpromenad som vanligt men sen hände inte överdrivet mycket.
På vägen hem från stan tittade vi in till mormor som var på strålande humör.
Man blev nästan intingad äpplekaka och allt.

Bilagan finns inte på internet men jag ska se om jag inte kan skicka den till Elin.
Har några tidningar hemma. Det är som sagt en liten bild i ett hörn.

Nu ska jag snart däcka vid tv:n igen, måndag imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback