Im bored out of my mind

Hej hopp.
Nu känner jag mig lite bättre som människa, har precis varit ute och sprungit.
Hade ett allvarligt samtal med mig själv i spegeln igår så idag är jag en ny människa.
Kanske låter lite konstigt emn det är j*vligt ensamt om dagarna här i skogen.
Imorgon åker jag med mor coh far till Ulricehamn, packar med mig träningskläderna också.
Kanske ska jag ta med longboarden coh hjälmen med, skadar ju inte men jag skadar mig kanske.

Var med i bilagan i aftonbladet idag, en liten bild i ett hörn.
Typiskt jornalister så har dem tagit bort en del i min text, men aja inget att göra åt.

Har varit på en kort jobb turne idag och det verkar lovande.
Skönt att komma ut och prata av sig lite.
Tänk ibland är det så skönt när man kan komma med tips och faktisk känna
att man kan något.
Min IQ nivå står ju och skriker på rött "LOW" vilket vissa av er har fått erfara.

Nu ska jag laga lite mat till min mor men först ska jag ta mig en dush.

I dag blir det vitlöks marinerat kött med qinoa och en sallad med kidneybönor, ruccolasallad, tomat
och rödlök.

Ciao amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jull! går det att læsa bilagan på internet? Jag spanade, men kanske bara var dålig på att søka. Kan du inte lægga upp den annars? detta ær ju sensation :)

2009-10-11 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback