Syster yster 31?

Morgon promenaden avklarad nu har jag bara löpningen kvar, sen
kan jag åka hemifrån med gott samvete.
Ska fira syrran idag.
jag ska bli som henne när jag blir stor, bli ett år äldre varje år men
inte åldras ett dugg.

Jag har nog fått sålt en utav mina skidjackor nu, äntligen!
nu ska jag damsuga lite, ciao!

Tacos och marängswiss, gott!
Nu är jag hemma igen och det var skoj att träffa familjen bus.
Tänkte kolla om jag hittar några nya jobb annonser.
Ska tvätta min jacka för nu är den såld, måtte jag bara
få sålt den andra också.
Dags för the hills.


Kommentarer
Postat av: Clara

:)

Vilken av jackorna har du sålt?

Postat av: syster yster

TACK gumman, det värmde :) <3

2009-10-16 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback