Cliff diving

Igår drog vi ner till Luzern med Lasse, Oskar och Sandra.
Vi drog ner till sjön och kollade på redbull cliff diving.
Det var riktigt grymt, en avsatts 26 meter upp på en klippa som dem gjorde
volter ifrån.
Det var strålande solsken och mycket folk så det var jätte skoj.

Efter det drog vi och åt på kvartersfesten vid Oskar och Sandra,
det blev indisk mat för andra gången i mitt liv.
Sen drog vi till en bar, sen vidare till en annan och så fortsatte det.

Jag och Lisa försökte oss på brakedance men med mindre lyckat resultat.
Vi förökte oss på någon spinn och "masken" men tillslut kom en kille och frågade vad vi höll på med.
På det sista stället var folk höga, dem så ut att vara det i alla fall.
Röka gräs är ju sjukt mycket vanligare här än hemma.
Det var bara något år sedan man slutade sälja det över kassa.

Vid fyra tryckte vi i oss lite mat och tog taxi hem.
Serpentinvägarna gjorde att kebabrullen satt lite i halsen på vägen hem.
Nu har jag mest varit lat hela dagen så jag ska ut och promenera
en runda i solen.
Måste förbereda min svenskalektion imorgon också.


Dont drink and drive! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback