Måndag morgon

Godmorgon.
Hemma efter en morgonpromenad och ska nu förbereda min svenska lektion.
Får se om jag hittat några bra övningar på internet.

Idag ska jag fixa lite grejer som jag också ska ta tag i när jag kommer hem.

Igår kollade jag och lisa på Idol och ensam mamma söker.
Det känns som att vara hemma bara man får se lite svensk tv.
Sjukt att se killar i en egens ålder ragga på mammor och göra bort sig i tv.
En kille var ju full i första programmet.
Mammornas barn verkar vara oroliga att dem ska få en plast pappa som bara är något
år äldre än sig själva.
Jag är glad att jag är i deras sits i alla fall.

Borde rekomendera Ursi att försöka kolla på svensktv.

Surfade runt och hamnade på Apero´s hemsida, hitta lite gamla bilder, HEMSKA!
Antonia

Joline...

Ge jarnet!



Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Hmm, kan inte förstå vad du menar med hemska :S Helt otroligt kul var det iallafall... :)

2009-09-21 @ 13:34:05
Postat av: Elin

Joline! vad har du gjort med din sida? Den är alldeles konstig.

2009-09-22 @ 23:28:50
Postat av: Eliin

Joline! Vad har du gjort med din sida? Den ser alldeles konstig ut!

2009-09-22 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback