Försök till en strukturerad vardag

Problem med min blogg igår? Kanske men jag hittar inget som verkar vara fel.

Mission 1 avklarat, alltså morgon promenad.
Nu ska jag ta mig för någonting fram till lunch och sen ska jag ut på
mitt mission två.
Dem jobbigaste timmarna är mellan tre och fem, alltså ska jag idag ta mig en promenad
under den tiden.
Borde putsa på min longboard, det kan jag göra mellan tolv och ett.

Torsdag betyder städa, så då har jag en del att göra.
Fredag betyder, packa klart och ett hemligt mission till.

Nej ta dig för någonting nu joline!

Galet var illamående jag har varit sedan frukosten, gick och la mig
i sängen och somnade.
Nu mår jag tack och lov bättre.
Vi håller på att kolla på eventet
www.freestyle.ch som börjar
i Zurich idag. Vi är rejält sugna på att åka på det
så  vi spånar vidare på detta.
Blir Winter Jam inställt i Stockholm så har man ju sett en tävling i alla fall.
Nu ska jag och Lisa strax gå ut på byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback