Saknar min mamma...

Vaknade och låg och drog mig i sängen sådär som man bara kan göra
när man är ledig.
Tog en lång morgonpromenad och trotts att det var sol ute så har det börjat bli
lite höstkyligt i luften.
Gick och tänkte på allt möjligt i framtid, nutid och dåtid.
Jag saknade promenaderna som jag och min mor har tagit
när jag har varit hemma på hösten.
Det är alltid lite skönare att promenera när man har någon att prata med.

Sitter och pratar Antonia via MSN, shit vad jag saknar den lilla muppen!
Man har så sjukt mycket minnen tillsammans.
Hoppas jag hinner träffa henne ordentligt när jag kommer hem.

Igår somnade jag när jag och Tobbe kollade på "torsk på tallin" en liten film om ensamhet.
Idag ska vi till Luzern och hitta på något, kanske kolla på cliff diving.
Jag ska i alla fall snart byta om!

Förresten så skrev tobbe något om att jag tänkte på någon, vilken fuling men det blev
en high five på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback