Shit vad det rör på sig!

Nu håller jag på att planera min framtid och plötsligt så händer massor!
Det lutar åt ett håll nu och det känns bra.
Jobbe verkar vara på G och boende likaså.
Men man ska ju inte ropa hej ännu.

Idag har det varit väldigt dimmigt här.
Tog på mig mitt regnställ och tog en morgonpromenad i alla fall.
Jobbar från 13.00 till 22.00 idag.
Niklas och Sponkan har inflyttningsfest idag.
Jag börjar nog bli gammal för fest suget har totalt saknats på sista tiden.

Är ju den årliga oktoberfesten när man kommer hem
men iår är jag inte alls pepp.
Kanske beror på att min hemkomst verkar bli väldigt stressig.
Håller på att schemalägga mina dagar.

Nu ska jag hitta något att fördriva min tid med, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback