Sista dagen på Ski Lodge Engelberg och Freestyle.ch i Zurich

Självklart lite regn en sådan här dag, men inga suraminer för det.
Jag har en hel del på min att göra lista.
Så nu ska jag alldeles strax sätta igång.
Tänkte hinna med att träna också så jag borde verkligen sätta igång nu.
I eftermiddag siktar vi ju på
www.freestyle.ch i Zurich.
Det är kval idag men det är en del vassa åkare.
Nu ska jag i alla fall gå till Geminde och lämna tillbaka mitt arbetsintyg.
Kanske skriver mer senare om jag hinner, hej så länge

Nu sitter jag rejält taggad och väntar på Lisa.
Vi ska om en liten stund dra oss iväg i den snabba ski lodgebilen
med Zurich som mål.
Trion med grabbar kanske har kommit ut ur parkeringsgaraget och
också är på plats.
Jag är i alla fall helt färdigpackad och rummet mitt är städat så avresan imorgon
borde vara smidig. Dock känns dem som om jag kan fylla upp ett bagage själv med
alla mina grejer.
Lilla Clara ligger hemma och är sjuk, det är inget vidare.
Jag önskar Clara hade varit här och kollat på freestyle.ch med mig
och Lisa. Lisa är också väldigt snabbt, det är väldigt bra.

Jajaj kanske hörs mer innan hemkosten och avresan, vem vet!

Kommentarer
Postat av: Clara

åååh, jag hade velat vara där!

Slår vad om att det hade gjort mig friskare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback