Lite åppdaterat

Dags att uppdatera lite.
Har varit ledig idag och det har varit riktigt kallt på berget.
Man beräknar snö ner till 1700  meter nu i veckan.
Det är kallt på hotellet också så jag sitter inkurad i en filt.
Väntar på mat, erik ska laga så det blir nog gott.

Ställde mig på vågen idag, ingen trevlig syn.
Jag får helt enkelt ta tag i det.
Har varit i kyrkan idag och tänt ett ljus.

Måste köra mycket mer longboard nu, man vet inte hur länge till man kan åka.

Bestämde mig igår angående mina framtidsplaner, fick lite hjälp men jag är nöjd.
Blir att jag kommer lite mer norröver i alla fall, med skidorna i bagaget så klart.
Kommer sakna många härifrån byn men "I will be back".

Fasen idag har jag varit lite kreativ trotts att jag knappt har lämnat hotellet.
Imorgon ska sponkan och Nikas har inflyttningsfest men jag jobbar både kväll och morgon efter.

Nej nu vankas det soppa på hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback